پروتز سينه بعد از سرطان

آیا می دانید پروتز سینه بعد از سرطان یکی از جراحی های ترمیمی شایع در کشور ایران می باشد؟

سرطان سینه در زمره ی بیماری های شایع در کشور ایران می باشد. برخی از بیماران ممکن است در طول روند درمانی خود یک یا هر دو سینه ی خود را از دست بدهند.

به همین منظور برخی از تکنیک های پزشکی می تواند فقدان سینه در این افراد را جبران نماید. به طور مثال جراحی پروتز سینه طبق نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص انکولوژی یکی از روش های ترمیم پستان بعد از درمان سرطان سینه می باشد.

در ادامه ی مبحث به بیان مطالبی می پردازیم که باید درمورد پروتز سینه بعد از سرطان به آن توجه داشته باشید. با ما همراه باشید.

جراحی پروتز سینه بعد از سرطان

سرطان بدخيم سينه

زن بودن یکی از مهم ترین علل ابتلا به سرطان پستان یا همان Breast cancer می باشد. با این حال احتمال ابتلای مردان به سرطان سینه نیز وجود دارد. از علائم مشهود سرطان سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ایجاد توده در بافت پستان
  • ترشحات مایع از نوک سینه
  • تغییر شکل و ظاهر سینه ها
  • ایجاد گودی و فرورفتگی در بافت پستان
  • پوسته پوسته شدن قسمتی از پوست

اگر بیماری در سایر اعضای بدن بیمار گسترش یابد ممکن است؛ شاهد علائمی مانند: استخوان درد، تورم و التهاب غدد لنفاوی، تنگی نفس و یرقان باشیم.

دکتر کامران بابائی، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران می باشند. برای انجام هرگونه اقدام درمانی و زیبایی می توانید از طریق زیر با ایشان ارتباط برقرار کنید:
شماره های تماس: 09101135759
صفحه اینستاگرام
  • در سرطان پستان التهابی، امکان مجزا شدن توده ی موجود در بافت سینه وجود دارد. به دنبال این امر نشانه هایی مانند: ضخیم شدن پوست، التهاب و قرمزی، ایجاد حفره های متعدد پوستی (ایجاد حالتی مانند پوست پرتقال)، گرما و حرارت در بافت سینه، برجستگی های جوش مانند و… در فرد ایجاد می شود.

پروتز بعد از ماستکتومی

جراحی ماستکتومی یا همان برداشتن سینه در برخی از بیماران مبتلا به سرطان پستان انجام می پذیرد. برخی از بیماران تمایل دارند بعد از انجام این جراحی و گذراندن روند درمانی خود، جراحی ترمیمی انجام دهند.

به خاطر داشته باشید جراحی پروتز سینه بعد از سرطان، حدود دوسال بعد از عمل ماستکتومی و اتمام روند درمانی (مانند: شیمی درمانی، رادیوتراپی و…) امکان پذیر می باشد.

• قبل از اقدام به جراحی پروتز سینه لازم است با متخصص انکولوژی مشورت نمایید.

در برخی موارد جراحی ماستکتومی به منظور جلوگیری ازابتلا به سرطان پستان صورت می گیرد. در این افراد با تشخیص پزشک متخصص می توان جراحی پروتز سینه را همزمان با ماستکتومی انجام داد.

• جراحی پروتز سینه بعد از سرطان، محدوده ی سنی خاصی ندارد و طبق تشخیص و تجویز پزشک متخصص می توان این جراحی را انجام داد.
جراحی پروتز بعد از ماستکتومی

قیمت پروتز سينه

هزینه پروتز سینه در طی جلسات مشاوره تعیین می شود. مواردی مانند: جنس و نوع پروتز انتخابی، موارد به کار برده شده در حین جراحی، تکنیک اجرایی جراح، هزینه کلینیک، هزینه متخصص بیهوشی و… در برآورد نهایی هزینه ی جراحی پروتز سینه بعد از سرطان، تاثیر می گذارند.

کلام آخر

انجام پروتز سینه بعد از سرطان جزء شایع ترین جراحی های ترمیمی محسوب می شود. به خاطر داشته باشید دقت در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه، تاثیر بسیار مهمی در نتایج حاصل از این جراحی و رضایت مندی شما دارد.

برخی از خدمات دکتر بابائی فوق تخصص جراحی پلاستیک:

لیفت سینه

ماموپلاستی