ماموپلاستی در اهواز

مراقبت های بعد ازعمل ماموپلاستی به چه شیوه ای است؟
آیا ماموپلاستی را می توان هم زمان با شیردهی انجام داد؟
کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی چیست؟

به جراحی پلاستیک سینه؛ ماموپلاستی یا جراحی ترمیمی پستان نیز گفته می شود که به منظور کاهش سایز و حجم سینه از این عمل بی خطر و ایمن استفاده می کنند که برای دریافت بهترین نتایج و رضایت بخش بودن بهتر است که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک حاذق مراجعه شود. باید اضافه کنیم که خانم ها به علت بارداری و شیردهی و همچنین افزایش سن

جراحی پلاستیک سینه یا ماموپلاستی به تقویت افزایش سینه  خانم ها، و یا گاهی اوقات به افزایش سینه های آقایان پرداخته می شود. این پروسه را می توان برای اهداف صرفا زیبایی نیز انجام داد، همانطور که یک خانم نیاز به سینه های بزرگتر دارد یا به دنبال ماستکتومی برای جایگزینی بافت جراحی برداشته می شود ، باید در مقابل به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک باتجربه مراجعه نماید تا نتایج آن برایش ایده آل باشد زیر این عمل مقداری پیچیده است.

ماموپلاستی-در-اهواز

انواع ماموپلاستی

ماموپلاستی به دو روش انجام می شود یا ماموپلاستی کاهشی یا ماموپلاستی افزایشی

بعد از این عمل مقداری خونریزی و یا عفونت جزئی ممکن است رخ دهد اما در صورتی که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک باتجربه و خبره مراجعه شود با کمترین این موارد دچار خواهد بود.

کاندیدای ماموپلاستی

ابتدا باید بگوییم که این عمل نیاز به مشورت با یک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد که با مراجعه به او و نظر خواهی می توان این عمل را انجام داد. اما کاندیدای ماموپلاستی عبارتند از:

افرادی که سینه های بیش از اندازه بزرگ و بد شکل و آویزان دارند.

خانم هایی که به علت شیردهی سینه اشان نامتقارن و عدم قرینه شده است.

خانم هایی که خواهان زیبایی سینه و اندازه مناسب هستند و فعالیت های ورزشی مانع از انجام آن می شود.

نحوه ماموپلاستی

این عمل هیچ خطر و ریسکی ندارد و در طی 2 تا 4 ساعت با بیهوشی عمومی اعمال می شود که جراح  یا فوق تخصص جراحی پلاستیک حاذق ابتدا با نقطه گذاری و علامت گذاری در سه ناحیه برش هایی بسیار کوچک و ظریفی ایجاد می کند که ممکن است از سر سینه آن را انجام دهد. گاهی برش روی چین پستان یا نوک سینه شروع می شود. جراح بعد از حذف چربی هایی اضافی  اقدام به بخیه می نمایند و برای این که بعد از عمل بیمار درد زیادی را نکشد به او مسکن و آنتی بیوتیک تجویز می نمایند.

دوازده + چهارده =