ماموپلاستی در اهواز

مراقبت های بعد ازعمل ماموپلاستی به چه شیوه ای است؟
آیا ماموپلاستی را می توان هم زمان با شیردهی انجام داد؟
کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی چیست؟

به جراحی پلاستیک سینه؛ ماموپلاستی یا جراحی ترمیمی پستان نیز گفته می شود که به منظور کاهش سایز و حجم سینه از این عمل بی خطر و ایمن استفاده می کنند که برای دریافت بهترین نتایج و رضایت بخش بودن بهتر است که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک حاذق مراجعه شود. باید اضافه کنیم که خانم ها به علت بارداری و شیردهی و همچنین افزایش سن

جراحی پلاستیک سینه یا ماموپلاستی به تقویت افزایش سینه  خانم ها، و یا گاهی اوقات به افزایش سینه های آقایان پرداخته می شود. این پروسه را می توان برای اهداف صرفا زیبایی نیز انجام داد، همانطور که یک خانم نیاز به سینه های بزرگتر دارد یا به دنبال ماستکتومی برای جایگزینی بافت جراحی برداشته می شود ، باید در مقابل به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک باتجربه مراجعه نماید تا نتایج آن برایش ایده آل باشد زیر این عمل مقداری پیچیده است.

ماموپلاستی-در-اهواز

انواع ماموپلاستی

ماموپلاستی به دو روش انجام می شود یا ماموپلاستی کاهشی یا ماموپلاستی افزایشی

بعد از این عمل مقداری خونریزی و یا عفونت جزئی ممکن است رخ دهد اما در صورتی که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک باتجربه و خبره مراجعه شود با کمترین این موارد دچار خواهد بود.

کاندیدای ماموپلاستی

ابتدا باید بگوییم که این عمل نیاز به مشورت با یک فوق تخصص جراحی پلاستیک دارد که با مراجعه به او و نظر خواهی می توان این عمل را انجام داد. اما کاندیدای ماموپلاستی عبارتند از:

افرادی که سینه های بیش از اندازه بزرگ و بد شکل و آویزان دارند.

خانم هایی که به علت شیردهی سینه اشان نامتقارن و عدم قرینه شده است.

خانم هایی که خواهان زیبایی سینه و اندازه مناسب هستند و فعالیت های ورزشی مانع از انجام آن می شود.

نحوه ماموپلاستی

این عمل هیچ خطر و ریسکی ندارد و در طی 2 تا 4 ساعت با بیهوشی عمومی اعمال می شود که جراح  یا فوق تخصص جراحی پلاستیک حاذق ابتدا با نقطه گذاری و علامت گذاری در سه ناحیه برش هایی بسیار کوچک و ظریفی ایجاد می کند که ممکن است از سر سینه آن را انجام دهد. گاهی برش روی چین پستان یا نوک سینه شروع می شود. جراح بعد از حذف چربی هایی اضافی  اقدام به بخیه می نمایند و برای این که بعد از عمل بیمار درد زیادی را نکشد به او مسکن و آنتی بیوتیک تجویز می نمایند.

کاندیدای ماموپلاستی در اهواز

امروزه جراحی های زیبایی از استقبال زیادی برخوردار شده است به طوری که اغلب جوانان خواهان انواع جراحی های زیبایی می باشند که یکی از این نوع عمل ها را می توان جراحی زیبایی ماموپلاستی معرفی نمود به طوری که  این عمل مناسب افرادی است که از سایز سینه ای خود راضی نیستند و این نارضایتی می تواند شامل کوچکی یا بزرگی سینه باشد. باید متذکر شویم خانم هایی که سایز سینه ای آنان بسیار بزرگ است درد را در نواحی گردن و سرشانه احساس می نمایند و خواهان کوچک کردن سینه هستند به همین جهت در پی یک فوق متخصص جراحی پلاستیک حاذق می باشند.

کاندیدای ماموپلاستی در اهواز

چه کسانی مناسب ماموپلاستی می باشند؟

خانم هایی که سینه ای بسیار بزرگ و افتاده دارند به طوری که بزرگی سینه برایشان دردسر می آورد.

اگر سینه بزرگ باشد و درمانی برای آن صورت نگیرد ممکن است به مرور زمان دچار افتادگی و بدفرمی در شکل ظاهری سینه شوند.

سینه ای بسیار بزرگ و شل هیچ گونه جذابیتی برای فرد ندارد.

شایان ذکر است که بگوییم برخی از آقایان نیز به مرور به علت چاقی ، رشد برخی از هورمون های بدنی و یا استفاده از بعضی از داروها ممکن است که سینه در آنان ایجاد شود که نیاز به برطرف کردن این عارضه دارند. این عارضه باعث کاهش اعتماد به نفس در آنان می شود.

انجام برخی از حرکات ورزشی و رعایت رژیم غذایی نیز مناسب است اما هم وقت بر و هم برگشت پذیر می باشد. بنابراین مناسب ترین راه حل این می باشد که اقدام به کوچک کردن سینه توسط عمل ماموپلاستی یا جراحی سینه باشند که این عمل بی خطر و هیچ گونه عوارض جانبی را برای فرد به همراه ندارد، در صورتی که به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک حاذق مراجعه شود.

ایده آل ترین نوع پستان، سینه ای است که باید گرد و برجسته و ظاهری زیبا داشته باشد. علاوه بر این باید سایز آن با اندام بدن متناسب باشد. باید بگوییم که زیبایی ظاهری سینه و فرم گرفتگی آن بسیار مرتبط با مهارت و تجربه ای جراح سینه دارد.

هدف از انجام جراحی ماموپلاستی در این می باشد که ظاهر شل و افتاده ای سینه را برطرف می کند و به درمان و بهبود برخی از دردهای گردن و سرشانه کمک می کند.

بزرگی سینه باعث می شود که فرد احساس اضافه وزن نماید. بهترین و مناسب ترین شیوه در عمل ماموپلاستی این است که همزمان با انجام این عمل به منظور برجسته سازی ، لیفت سینه را نیز انجام دهد تا در هنگام پوشش لباس فرم سینه زیبا شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام عمل های سینه و یا ماموپلاستی بهتر است به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید که ما در اینجا دکتر کامران بابایی را معرفی می نماییم. شماره مطب ایشان در اهواز 09101135759

13 − هشت =